Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58365
Название: Лазерний вимірювач кутів атаки на повітряному судні
Авторы: Худолій, Владислав Іванович
Ключевые слова: дипломна робота
літак
авіоніка
швидкість
лазерний вимірювач
кут атаки
ефект обмивання
величина тиску
механізм повороту трубки
аерометричний метод
Дата публикации: 7-мар-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Активний розвиток літаків примушує інженерів шукати нові шляхи вирішення рівня безпеки польотів. Аеродинамічні характеристики крила мають великий вплив на цей показник. Багаторазові дослідження властивостей крила показали появу статичного гістерезису в його аеродинамічних характеристиках. Вперше це явище було зафіксовано в 1983 році. Також дуже важливим параметром, що впливає на рівень безпеки польоту, є максимальний критичний кут атаки крила. Існують різні причини непередбаченого виходу ЛА на критичні кути атаки, помилка пілотів, відмова в системі керування, механічна несправність органів керування, збурена атмосфера з вертикальними поривами вітру, обледенінням, опадами. Незалежно від причини непередбаченого виходу ЛА на критичний кут атаки на сьогоднішній день залишаються актуальним питання захисту ЛА від цього негативного явища. Вихід на надкритичні кути атаки супроводжується глобальним зазором на верхній поверхні крила. Глобальне відділення на крилі літака - це нестійкий вихровий потік великих вихрів у градієнтному потоці. В результаті масштабного розділення аеродинамічні характеристики крила суттєво змінюються. Відокремлення потоку призводить до втрати контролю та стійкості літака. Запобігання глобальному розділенню потоку підвищує рівень безпеки літака, збільшує дальність кутів атаки, допомагає парирувати пориви вітру та покращує умови польоту в нестаціонарній атмосфері. Сигнали по куту атаки використовують як основні при попередженні і запобіганні критичних режимів польоту, для поліпшення стійкості і керованості ЛА, при реалізації адаптивної аеродинаміки крила і управлінні тягою двигунів. Наявність достовірної інформації по аеродинамічним кутах дозволяє найбільш точно використовувати льотно-технічні можливості ЛА, забезпечити безпеку і ефективність польотів. Предмет дослідження - вивчення методів та пиладів для вимірювання кута атаки крила ЛА та виокремлення їх плюсів та мінусів. Методи дослідження - методи системного і порівняльного харакетру
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: професор кафедри авіоніки, Землянський Володимир Михайлович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58365
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФАЕТ_2022_173_Худолій В.І..pdf1.89 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.