Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58331
Title: | Impact of reliability parameters on residual life of avionics |
Other Titles: | Вплив параметрів надійності на залишкові ресурси авіоніки |
Authors: | Froyuk, Karyna Viktorivna Фроюк, Карина Вікторівна |
Keywords: | graduate work дипломна робота aircraft літак avionics авіоніка residual resources залишкові ресурси reliability надійність |
Issue Date: | 7-Mar-2023 |
Publisher: | National Aviation University |
Abstract: | It is common to say that the science of reliability is a
young science, but this does not mean that people were not interested in and engaged
in ensuring the reliability of the technology they create. In the 1940s and 1950s, the
theory of reliability, as an independent branch of knowledge, became widespread,
mainly in aviation, communications systems, and military technology. Regarding the
concept of "reliability", the primary term is "quality". The quality of any product is a
set of properties and characteristics that ensures its ability to meet the needs of its
purpose and reflect its specificity and difference from other products.
Experience in the operation of avionics shows that the assigned indicators of
durability (resource and service life) are often underestimated due to significant errors
in the methods used to predict reliability. This leads to the premature termination of
the intended use of components and systems, and as a consequence - to unjustified
material costs for their completion, to reduce the efficiency of aircraft. It should be
emphasized that the residual resource in the general case is not equal to the remaining
time before reaching the normative term. The same applies to the remaining service
life. Therefore, in order to effectively control the operation of aircraft, it is very
important to know not only the average resource but also the useful life of the
remaining components of avionics used in flight.
In view of the above, the task of predicting the longevity of operated avionics
systems is very relevant and practically important. Зазвичай кажуть, що наука про надійність – це а молодої науки, але це не означає, що люди не цікавилися і не займалися у забезпеченні надійності технології, яку вони створюють. У 1940-1950-х рр. набула поширення теорія надійності, як самостійна галузь знань, в основному в авіації, системах зв'язку та військових технологіях. Щодо поняття «надійність», основним терміном є «якість». Якість будь-якого продукту - це а сукупність властивостей і характеристик, що забезпечує його здатність задовольняти потреби свого призначення та відображають його специфіку та відмінність від інших товарів. Досвід експлуатації авіоніки показує, що призначені показники о довговічність (ресурс і термін служби) часто недооцінюються через значні похибки у методах, що використовуються для прогнозування надійності. Це призводить до передчасного припинення використання за призначенням вузлів і систем, і як наслідок - до невиправданого матеріальні витрати на їх доопрацювання, зниження ефективності ПС. Вона повинна бути підкреслив, що залишковий ресурс у загальному випадку не дорівнює залишку часу до досягнення нормативного терміну. Те саме стосується й решти послуг життя. Тому для того, щоб ефективно контролювати роботу літаків, дуже важливо знати не тільки середній ресурс, але й термін корисного використання інші компоненти авіоніки, що використовуються в польоті. З огляду на вищесказане актуальною є задача прогнозування довговічності експлуатованої авіоніки системи є дуже актуальним і практичним. |
Description: | Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри авіоніки, Кожохіна Олена Володимирівна |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58331 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2022_173_Фроюк.К.В..pdf | graduate work | 1.85 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.