Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58327
Назва: Аварійні джерела вторинної системи електропостачання регіонального літака
Автори: Іванчук, Євгеній Віталійович
Ключові слова: дипломна робота
літак
система електропостачання
перетворювач
змінний струм
аварійне джерело живлення
авіоніка
струм
Дата публікації: 7-бер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Літак Ан-74 створений для експлуатації в районах Арктики і Антарктики, призначений для перевезення вантажів, техніки й людей на авіалініях малої й середньої довжини в будь-яких кліматичних умовах від −60 °C до +45 °C і на будь-яких широтах, у тому числі в умовах північного полюсу і у високогірних районах. Його можна експлуатувати на обладнаних і необладнаних повітряних трасах у будь-який час року й доби з бетонних, галькових, льодових і сніжних аеродромів, на внутрішніх і міжнародних лініях. Літак Ан-74 дозволяє перевозити вантаж до 7,5 тон, у тому числі до 10 пасажирів (до 52 залежно від модифікації), на висоті до 10100 метрів із крейсерською швидкістю 550-700 км/ч. Крім того, він може виконувати наступні спеціалізовані завдання:  проведення науково-дослідних робіт у високих широтах арктичного й антарктичного басейнів;  організацію й обслуговування дрейфуючих станцій;  проводку судів;  візуальну льодову розвідку;  розвідку рибних промислів. В умовах експлуатації літак Ан-74 легко переобладнається в санітарний, пожежно-десантний та інші варіанти. Літак Ан-74 задовольняє нормам льотної гідності цивільних літаків. У конструкції літака широко використані нові конструкційні матеріали й технологічні процеси. Це забезпечило високу вагову віддачу літака. Літак виконаний за схемою високоплана с двома турбовентиляторними двигунами Д-36 серії 2А злітною тягою по 6500 кгс (63,7 кн) установленими над крилом і Т-образним хвостовим оперенням. Літак простий в експлуатації, без утруднень освоюється льотним і інженерно-технічним составом середньої кваліфікації.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри авіоніки, Лужбін Віктор Миколайович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58327
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАЕТ_2020_173_Іванчук Є.В..pdfДиплом з пояснювальним листом2.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.