Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58321
Title: Привід постійної частоти обертання синхронного генератора магістрального літака
Authors: Заруба, Віктор Анатолійович
Keywords: дипломна робота
літак
авіоніка
система електропостачання літака
привід постійної частоти обертання
електромагнітна муфта ковзання
асинхронний перетворювач
розрахунки
привод-генераторний агрегат
Issue Date: 7-Mar-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Під терміном «авіоніка» сьогодні розуміють авіаційну електроніку. Вона є складовою частиною практично всього бортового обладнання. На базовому рівні це системи комунікації, навігації, відображення та управління різноманітними пристроями – від найпростіших до дуже складних. У вітчизняній системі цивільної авіації прийнятий поділ на спеціалістів авіоніки та спеціалістів ЛД (літак та двигун). Авіоніка та інші системи літака не можуть працювати без електричної енергії. Саме тому надійність функціонування системи електропостачання (СЕП) у значній мірі визначає безпеку польотів. Тобто основна вимога, що пред'являється до СЕП, це вимога високої надійності, тобто система повинна виконувати задані функції, зберігаючи експлуатаційні показники в заданих межах, при заданих режимах і умовах експлуатації протягом необхідного проміжку часу. З основної вимоги випливають вимоги: до міцності (механічна, електрична і термічна) елементів систем електропостачання; допустимих впливів навколишнього середовища (температура, тиск і вологість); зручності та безпеці при обслуговуванні; безпеки щодо пожежі та вибуху; незалежності роботи від положення літака у просторі, швидкості і прискорень. Кількісна характеристика цих вимог визначена нормами льотної придатності літаків цивільної авіації. Іншою важливою вимогою, що пред'являється до літакового обладнання в цілому і до СЕП зокрема, є вимога мінімальної маси і габаритних розмірів. Для елементів СЕП кількісна характеристика маси зазвичай виражається у вигляді питомих показників: питомої маси, тобто відношення маси елемента до потужності, яку вона генерує (для джерел та перетворювачів), відношення маси до комутованої потужності (для комутаційної апаратури) і т. п. або у вигляді зворотного відношення - питомої потужності. Для переважної більшості повітряних суден (ПС) СЕП представлена у вигляді ланцюгів живлення постійним струмом напругою 27 В та змінним струмом постійної частоти 400 Гц напругою 115/200 В.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри авіоніки, Лужбін Віктор Миколайович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58321
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_2022_173_Заруба В.А..pdfДиплом з пояснювальною запискою1.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.