Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58307
Название: Information technology of intellectual control of conflict situations of dynamic objects at real-time scale
Другие названия: Інформаційна технологія інтелектуального управління конфліктними ситуаціями динамічних об'єктів у масштабі реального часу
Авторы: Lakhtyr, Danylo Andreyovych
Лахтирь, Данило Андрійович
Ключевые слова: graduate work
дипломна робота
aircraft
літак
avionics
авіоніка
flight safety
безпека польоту
dynamic object
динамічний об'єкт
conflict situation
конфліктна ситуація
Дата публикации: 7-мар-2023
Издательство: National Aviation University
Краткий осмотр (реферат): The current state of the global air transport industry is characterized by a stable increase in the volume of air transport, which is already leading to it reaching its limit. Further growth in the intensity of air traffic inevitably leads to a decrease in the safety and efficiency of flights, an increase in fuel costs and delays of aircraft (DO) both on the ground and in the air, and an unacceptable increase in environmental costs. The high traffic intensity in the European network of air routes directly affects the increase in the number of potential conflict situations. As a result, ground control centers face a significant overload when regulating air traffic flows. The term "dynamic object" (DO) refers to a manned or unmanned aircraft designed to perform a target flight under specified conditions. Conflict situations (CS) are events that correspond to an actual or predicted violation of the rules for ensuring the echeloning of aircraft in space and, in the absence of appropriate actions by pilots or air traffic control authorities, can lead to a catastrophic situation - a collision of aircraft. As for the concept of "managing" conflict situations, it also includes the concept of conflict resolution. Modern air traffic control (ATC) requirements are as follows: - increasing the capacity of the ATC system; - flexible use of air space; - the ability to fly along optimal trajectories; - dynamic correction of flight plans; - reduction of flight arrival delays; - minimization of aircraft deviations from planned trajectories; - ensuring a high guaranteed level of flight safety, etc.
Сучасний стан світової галузі авіатранспорту характеризується стабільним зростанням обсягів авіаперевезень, що вже призводить до їх межі. Подальше зростання інтенсивності повітряного руху неминуче призводить до зниження безпеки та ефективності польотів, збільшення витрат на паливо та затримок повітряних суден (ПС) як на землі, так і в повітрі, неприпустимого зростання екологічних витрат. Висока інтенсивність руху в європейській мережі повітряних трас безпосередньо впливає на збільшення кількості потенційних конфліктних ситуацій. У результаті наземні диспетчерські центри стикаються зі значним перевантаженням при регулюванні потоків повітряного руху. Термін «динамічний об'єкт» (DO) відноситься до сконструйованого пілотованого або безпілотного літального апарату для виконання цільового польоту за певних умов. Конфліктні ситуації (КС) - це події, які відповідають фактичному або прогнозованому порушенню правил забезпечення ешелонування повітряних суден у космосі і за відсутності відповідних дій пілотів або органів управління повітряним рухом можуть призвести до катастрофічної ситуації - зіткнення літаків. Що стосується поняття «управління» конфліктними ситуаціями, то воно включає також поняття вирішення конфлікту. Сучасні вимоги до управління повітряним рухом (УПР) полягають у наступному: - підвищення пропускної здатності системи УПР; - гнучке використання повітряного простору; - можливість польоту по оптимальних траєкторіях; - динамічна корекція планів польоту; - зменшення затримок прибуття рейсів; - мінімізація відхилень ПС від запланованих траєкторій; - забезпечення високого гарантованого рівня безпеки польотів тощо.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: професор кафедри авіоніки, Грищенко Юрій Віталійоич
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58307
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФАЕТ_2022_173_Лахтирь Д.А..pdfDiploma with explanatory letter5.6 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.