Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57808
Назва: Управлінське забезпечення закріплення торгової марки у свідомості споживачів та створення довгострокового іміджу на ринку ресторанних послуг
Автори: Швирид, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: торгівельна марка
бренд
імідж ресторану
управлінське забезпечення
маркетинг
дипломна робота
Дата публікації: 22-лис-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Імідж організації є найважливішим аспектом загального сприйняття й оцінки її організації. Незалежно від бажання як самої організації, так і PR-фахівців, імідж є об'єктивним фактором, що відіграє одну з найважливіших ролей в оцінці конкурентоспроможності компанії, а недостатня увага до його створення та підтримки істотно обмежує можливості вітчизняних товаровиробників. Імідж - це уявне представлення про організацію, цілеспрямовано сформоване в масовій свідомості за допомогою реклами, пабліситі або пропаганди. Слід відмітити, що серед спеціалістів, у тому числі й в Україні, які останнім часом активно «атакують» проблеми науки і мистецтва паблік рилейшнз, почала висуватися поширена думка, що створення іміджу (іміджмейкерство) є одним із найважливіших завдань у діяльність підприємства. Сильний імідж організації та її продуктів говорить про унікальні ділові навички (спеціальні навички, здібності), які дозволяють підвищити цінність товарів і послуг, що пропонуються споживачам. Значення іміджу сьогодні значно зростає у зв’язку зі зростаючим впливом комунікаційних потоків на життя людини. В умовах ринкових відносин ринок, а точніше споживач продукції та послуг, є найважливішим і визначальним чинником економічного добробуту організації. Зовнішні умови функціонування організації дуже різноманітні. В результаті все розмаїття зовнішніх впливів знаходить своє концентроване вираження у ставленні суспільства до організації, а тому важливим моментом стає формування її іміджу. У сучасних умовах успіх компанії залежить від багатьох факторів, зокрема, від існуючого чи сформованого іміджу компанії. Проте формування позитивного іміджу та високої репутації підприємства – це тривалий і складний процес, який є однією з головних складових забезпечення конкурентоспроможності. Тому формування іміджу організації є одним з актуальних завдань сучасного управління організацією. Позитивний імідж підвищує конкурентоспроможність торгового підприємства на ринку, залучає клієнтів і партнерів, полегшує доступ до ресурсів (фінансових, інформаційних, людських, матеріальних). «Добре ім'я» компанії посилює «ринкову владу», знижується опір різних контактних груп компанії на ринку. Незважаючи на значний науковий доробок науковців, низка питань, пов’язаних із новітніми технологіями управління та формуванням іміджу, потребують подальшого вдосконалення, що й зумовило актуальність дослідження.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57808
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Швирид_дипломна_робота.pdfДипломна робота938.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.