Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57807
Title: Управління формуванням реалізацією маркетингової стратегії ПАТ «Дубномолоко»
Authors: Антонов, Антон Олександрович
Keywords: стратегія
управління
формування
реалізація
маркетинг
маркетингова стратегія
дипломна робота
Issue Date: 22-Nov-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Близько 200 компаній на сьогоднішній день працюють у сирній галузі України. Дуже великий асортимент сирів зараз виробляється в Україні. Різняться вони між собою багатьма факторами, серед них: зовнішні ознаки, технології приготування та органолептичні ознаки. КОМО – сучасний активний український бренд існуючий більше 10 років. Молокообробний завод ПАТ «Дубномолоко» виробляючий сири марки КОМО є одним з найпотужніших підприємств в Україні. Бренд робить акцент на природності своїх продуктів та виводить на ринок якісні та унікальні сири. Експорт проходить в 8 країн Європи та Азії. Підприємство є топ експортером сиру в Україні. Ринок сиру в Україні є одним із найбільших продовольчих ринків. Так за останні чотири роки ринок сирів зазнавав змін, особливо за останній час. Повномасштабне вторгнення рф 24.02.2022 року мало значний вплив на бізнес в Україні, в тому числі на ринок молочних продуктів, проте компанія не зупиняла свої виробничі потужності та продовжує працювати на внутрішньому ринку та налагоджувати маркетингову комунікаційну діяльність в свої сфері.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57807
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Антонов_дипломна_робота.pdfДипломна робота723.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.