Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57597
Назва: Навчально-методичний комплекс "Основи управління корпоративною культурою" (спец. 281)
Автори: Мельничук, Лариса Михайлівна
Ключові слова: корпоративна культура
управління корпоративною культурою
культурні комунікації
корпоративні стандарти
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Метою навчальної дисципліни є оволодіння здобувачами вищої освіти сучасними теоретичними основами організації корпоративної культури, методикою її діагностики та корекції, використання корпоративної культури для зміцнення іміджу організації, підвищення її цілісності. Завданнями навчальної дисципліни є: - вивчення сутності, основних понять і категорій корпоративної культури; - вивчення принципів, функцій, змісту процесів і технології формування корпоративної культури; - набуття практичних навичок її діагностики; - практична підготовка до формування та впровадження та контролю за цими процесами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57597
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри публічного управління та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РПД_основи управління корпоративною культурою.pdfробоча програма4.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.