Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57597
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельничук, Лариса Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-01-12T23:37:01Z-
dc.date.available2023-01-12T23:37:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57597-
dc.description.abstractМетою навчальної дисципліни є оволодіння здобувачами вищої освіти сучасними теоретичними основами організації корпоративної культури, методикою її діагностики та корекції, використання корпоративної культури для зміцнення іміджу організації, підвищення її цілісності. Завданнями навчальної дисципліни є: - вивчення сутності, основних понять і категорій корпоративної культури; - вивчення принципів, функцій, змісту процесів і технології формування корпоративної культури; - набуття практичних навичок її діагностики; - практична підготовка до формування та впровадження та контролю за цими процесами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectуправління корпоративною культуроюuk_UA
dc.subjectкультурні комунікаціїuk_UA
dc.subjectкорпоративні стандартиuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс "Основи управління корпоративною культурою" (спец. 281)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри публічного управління та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РПД_основи управління корпоративною культурою.pdfробоча програма4.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.