Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57575
Назва: Імідж юридичної установи як форма соціальної комунікації
Автори: Безлюдна, Альона Миколаївна
Ключові слова: дипломна робота
безоплатна допомога
вебсайт
документ
імідж
клієнт
соціальні мережі
технології
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Безлюдна А. М. Імідж юридичної установи як форма соціальної комунікації. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти ОС Магістр: спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» / Безлюдна Альона Миколаївна. - Київ: НАУ, 2022. – 103 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі було з’ясовано роль іміджу у формуванні соціальної комунікації юридичного центру. Описано імідж установи як комунікативну категорію. Охарактеризовано іміджеві технології юридичних документів. Здійснено порівняльний аналіз іміджевих технологій юридичних установ України. Визначено імідж «Центру правової допомоги» як основу комунікацій з громадськістю». Проаналізовано методи просування іміджу у «Центрі правової допомоги». Узагальнено комплексну характеристику іміджу «Центру правової допомоги». Розроблено рекомендації щодо удосконалення іміджу «Центру правової допомоги».
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: доктор історичних наук, професор Тюрменко Ірина Іванівна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57575
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри історії та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Імідж юридичної установи_Безлюдна А.М..pdfДипломна робота1.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.