Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57333
Title: Удосконалення процесу відновлення агрегатів широкофюзеляжного далекомагістрального пасажирського літака
Authors: Фрішер, Евген Владленович
Keywords: дипломна робота
пасажирський літак
основна опора
конструкція
шасі
технічна експлуатація
Issue Date: Nov-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Авіаційне виробництво а потім експлуатація – складний тандем, який постійно розвивається і удосконалюється. Розвиток технологічних модифікацій літаків вміщають в себе довершеність авіоніки, рівень комфорту, підвищення швидкості з урахуванням екологічності і економічних параметрів. Новітні технології конструктивних елементів підвищують якість нових літаків. При цьому можна відмітити, зростання загальної кількість пасажирських та вантажних перевезень як в Україні, так і в світі, основою яких є технічна надійність повітряного судна (ПС) при значних навантаженнях в штатних умовах. Швидкоплинність зміни направлення навантаження на системи посадки і злету літаків повинні бути забезпеченими надійною конструкцією всього механізму. Постійний контроль, після кожного приземлення, зовнішнього виду механізмів шасі надає можливість гарантувати надійну посадку після виконання політного завдання. Однак, економічна ситуація та фінансові можливості які склалися в авіаційній галузі України як при виробництві так і на експлуатації не зумовлює належний рівень розвитку авіації, що значно знижує рентабельність ринку та покращення умов пасажирообігу в даної галузі. У складній економічній ситуації України важливою умовою чергового розвитку повітряного транспорту є підняття ефективності його роботи. Основними напрямками підвищення ефективності є: – розробка і впровадження нових типів ПС; – підвищення кваліфікації обслуговуючого і авіаційного персоналу; – розробка й впровадження сучасних технологій відновлення та поточних ремонтів і обслуговування авіаційної техніки (АТ) в період експлуатації; – поліпшення існуючих та розробка нових, сучасних засобів та методів контролю і оцінки технічного стану як виробів АТ, так і ПС у цілому; – розроблення конструктивних виробничіх технологій відновлення та удосконалення функціональних систем ПС на базі результатів аналізу технічного огляду опорних ФС, що експлуатуються за результатами вивчення 10 рівня забезпечення цими функціональними системами потреб сучасних ПС, які стосуються економії паливно-енергетичних ресурсів. Важливим чинником, який впливає на рівень безпеки пасажирів виступає працездатність шасі літака узгоджена з безперебійною роботою гідравлічної системи. Відповідно до теми дипломної роботи, в якості об'єкта конструктивного відновлення обрано стійки шасі на які впливає набігаючий потік повітря змішаний з пилом і піском та значні навантаження під час посадки далекомагістральних літаків, які широко використовується багатьма авіакомпаніями. Тому, вибір конструктивного відновлення є актуальним. На цей час в Україні існує багато авіакомпаній, що здійснюють регулярні та чартерні авіаційні перевезення пасажирів та багатотонні вантажі. Вантажні літаки з українською реєстрацією здійснюють перевезення важких негабаритних конструкцій в інших країнах світу, згідно домовленості, які укладаються із авіаційним керівництвом даних країн.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57333
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фришер.pdfКваліфікаційна робота1.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.