Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57264
Назва: Статегія просування бренду в компанії Adsapience
Інші назви: Brand promotion strategy at Adsapience
Автори: Рубан, Анастасія Олександрівна
Ruban, Anastasia Oleksandrivna
Ключові слова: дипломна робота
graduate work
стратегія
strategy
вибір стратегії
choosing a strategy
бренд
brand
стратегічне управління
strategic management
ефективність
efficiency
Дата публікації: 25-лис-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): У випускній роботі розглянуто і узагальнено існуючі теоретико-методичні засади формування стратегії управління щодо підвищення фінансово-економічної рівня в плані розвитку брендів. В роботі досліджено методи оцінки стратегій та проаналізовано основні напрями формування стратегій. Також виокремлено сутність основних методів стратегічного просування брендів, якими користується обране підприємство та визначено приорітетність використання стратегій в діяльності підприємства, розглянуто методи для покращення стратегічної діяльності компанії Adsapience. На основі узагальнення результатів дослідження особливостей стратегій управління Adsapience, розроблено пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності компанії, запропоновано основні напрями підвищення ефективності діяльності, зокрема, запровадження нових унікальних методів, що будуть залучені у процесі виконання роботи агенства.
The final work considered and summarized the existing theoretical and methodological principles of the formation of a management strategy for raising the financial and economic level in terms of brand development. The work examines strategies assessment methods and analyzes the main directions of strategy formation. The essence of the main methods of strategic promotion of brands used by the selected enterprise is also highlighted, the priority of using strategies in the enterprise's activities is determined, and methods for improving the strategic activities of the Adsapience company are considered. Based on the generalization of the results of the study of the features of Adsapience's management strategies, proposals were developed to increase the company's competitiveness, the main directions for improving the efficiency of activities were proposed, in particular, the introduction of new unique methods that will be involved in the process of performing the agency's work.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: професор Новак Валентина Олексіївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57264
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФТМЛ_2022_073_Рубан А. О..docx.pdfдипломна робота1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.