Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57195
Назва: Організація просування транспортно-логістичних послуг на цільові ринки
Інші назви: Organization of promotion of transport and logistics services to target Markets
Автори: Клименко, Вікторія Вікторівна
Новальська, Надія Іванівна
Лозова, Ганна Матвіївна
Klymenko, Viktoriia Viktorivna
Novalska, Nadiia Ivanivna
Lozova, Hanna Matviyivna
Ключові слова: транспорт
логістика
послуга
ринок
transport
logistics
service
market
Дата публікації: 2022
Видавництво: Прикарпатський унівевситет
Бібліографічний опис: Клименко В.В., Новальська Н.І., Лозова Г.М. Організація просування транспортно-логістичних послуг на цільові ринки // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону: науковий журнал. Івано-Франківськ, Вид-во Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника - 2022. - Вип. 18. - Т. 1. -С.16-32.
Серія/номер: ;18
Короткий огляд (реферат): Pинок транспортно-логістичних послуг через специфіку організації виробництва та надання послуг характеризується високим ступенем диференціації, динамічністю ринкових процесів, чутливістю до змін ринкової кон’юнктури, територіальною сегментацією. Визначено оптимальне сполучення елементів маркетингових комунікацій для сучасного транспортно-логістичного підприємства. Науковий інтерес представляє методологія аналізу цільового ринку та модель оцінки конкурентоспроможності транспортно-логістичного підприємства. Практичну значущість має методика розрахунку інтеграційного показника оцінки конкурентоспроможності транспортно-логістичного підприємства у вигляді математичної моделі, яка враховує специфіку функціонування підприємств транспортної галузі в умовах євроінтеграційного процесу.
Market of transport and logistics services due to the specifics of the organization of production and provision of services is characterized by a high degree of differentiation, dynamism of market processes, sensitivity to changes in market conditions, territorial segmentation. The optimal combination of elements of marketing communications for a modern transport and logistics company was determined. The methodology of the analysis of the target market and the model for the assessment of competitiveness of the transport and logistic enterprise, offered by authors. The authors represented in practice the method of calculating the integration indicator for assessing the competitiveness of the transport and logistics company in the form of a mathematical model that takes into account the specifics of the transport industry in the European integration process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57195
ISSN: 2313-8246
DOI: 10.15330/apred.1.18.16-32
Розташовується у зібраннях:Наукові статті співробітників кафедри організації авіаційних робіт та послуг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.