Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57064
Назва: Сучасні тенденції розвитку стратегічного маркетингу міжнародних компаній
Автори: Симоненко, Тетяна Романівна
Ключові слова: дипломна робота
міжнародний бізнес
стратегічний маркетинг
конкурентні переваги
транснаціональні компанії
пандемія
Дата публікації: гру-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Дослідження стратегічного маркетингу обумовлено глобалізаційними процесами в бізнесі як на національному, так і на зарубіжному рівні. Використання маркетингових стратегій забезпечує розвиток організаційної та економічної ефективності діяльності компаній за рахунок аналізу стану підприємств та пропонування нових шляхів для ведення бізнесу. Сутність стратегічного маркетингу полягає в поєднанні процесу збору інформації та плануванні й впровадженні чіткого курсу та єдиної цілі для маркетингових дій компанії на довготривалий термін. Стратегічний маркетинг є основою діяльності компаній, яка допомагає аналізувати ринки, попит споживачів, проводити рекламні кампанії та об’єднуватись з іншими компаніями задля досягнення своїх цілей.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проєкту: доцент, к.е.н. Прокоп’єва Аліна Анатоліївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57064
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_292_2022_Симоненко Т.Р..pdfдипломна робота848.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.