Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57064
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСимоненко, Тетяна Романівна-
dc.date.accessioned2022-12-08T09:21:05Z-
dc.date.available2022-12-08T09:21:05Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57064-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проєкту: доцент, к.е.н. Прокоп’єва Аліна Анатоліївнаuk_UA
dc.description.abstractДослідження стратегічного маркетингу обумовлено глобалізаційними процесами в бізнесі як на національному, так і на зарубіжному рівні. Використання маркетингових стратегій забезпечує розвиток організаційної та економічної ефективності діяльності компаній за рахунок аналізу стану підприємств та пропонування нових шляхів для ведення бізнесу. Сутність стратегічного маркетингу полягає в поєднанні процесу збору інформації та плануванні й впровадженні чіткого курсу та єдиної цілі для маркетингових дій компанії на довготривалий термін. Стратегічний маркетинг є основою діяльності компаній, яка допомагає аналізувати ринки, попит споживачів, проводити рекламні кампанії та об’єднуватись з іншими компаніями задля досягнення своїх цілей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectміжнародний бізнесuk_UA
dc.subjectстратегічний маркетингuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectтранснаціональні компаніїuk_UA
dc.subjectпандеміяuk_UA
dc.titleСучасні тенденції розвитку стратегічного маркетингу міжнародних компанійuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc339.9uk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_292_2022_Симоненко Т.Р..pdfдипломна робота848.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.