Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57004
Назва: Подолання комунікативних бар’єрів молодших школярів засобами арт-терапії
Автори: Герасик, Ольга Олегівна
Ключові слова: дипломна робота
комунікативний бар’єр
емоційні труднощі
емпатія
молодші школярі
самооцінка
спілкування
тривожність
агресивність
арттерапія
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Герасик О.О. Подолання комунікативних бар’єрів молодших школярів засобами арт-терапії. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 60 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі проаналізовано переваги арт-терапії як найбільш екологічного та ресурсного методу, що може використовуватись в психокорекційній програмі для подолання комунікативних бар’єрів молодших школярів. Практичне значення роботи полягає в тому, що матеріали даного дослідження можуть бути використані в діяльності практичних психологів, психологів закладів освіти, педагогів в корекційно-розвивальній, консультативній та освітній діяльності, а також для розробки різних тренінгових програм.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: кандидат пед. наук, доцент Хоменко-Семенова Леся Олексіївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57004
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Герасик Ольга Олегівна.pdfДипломна робота1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.