Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56847
Title: Створення Lovemark-бренду на прикладі туристичного підприємства
Authors: Завада, Юлія Андріївна
Keywords: дипломна робота
Lovemark-бренд
конкурентоспроможність
маркетингова стратегія
туристичний бренд
туристична агенція
Issue Date: Nov-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Завада Ю.А. Створення Lovemark-бренду на прикладі туристичного підприємства. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 75 с.
Abstract: У дослідженні роглянуто теоретичні аспекти поняття бренду, проаналізовано роль бренду в туристичній сфері, дано огляд маркетингової концепції Lovemark. Згідно поставлених завдань проведено характеристику туристичного підприємства ПП «Крона» та здійснено аналіз основних показників. Проаналізовано силу бренду туристичної компанії TUI, на її прикладі розроблено та впроваджено маркетингову стратегію створення бренду для туристичного агентства «Крона».
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доц., к.е. н., Беркова Оксана Петрівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56847
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Магістр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2022_242_М_Завада Ю.pdf2.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.