Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56813
Назва: Educational and methodological complex of discipline "Holistic marketing" for the English-language project
Інші назви: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Холістичний маркетинг" для англомовного проєкту
Автори: Fisun, Yuliia
Фісун, Юлія
Ключові слова: modern marketing activity
holistic marketing
marketing
electronic marketing
working program
сучасна маркетингова діяльність
холістичний маркетинг
маркетинг
електронний маркетинг
робоча програма
Дата публікації: 2022
Видавництво: National Aviation University
Короткий огляд (реферат): This educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the features and specifics of modern marketing activities. The purpose of teaching the academic discipline is the formation of a system of knowledge and skills of theoretical-methodological, methodological, technological and substantive aspects of the organization, planning, development and implementation of marketing programs, processes and measures taking into account their breadth and interdependence for making competent organizational and production decisions.
Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в розумінні особливостей і специфіки здійснення сучасної маркетингової діяльності. Метою викладання навчальної дисципліни є формування системи знань та навичок теоретико-методологічних, методичних, технологічних і змістовних аспектів організації, планування, розроблення та впровадження маркетингових програм, процесів і заходів з урахуванням їх широти й взаємозалежності для прийняття грамотних організаційних і виробничих рішень.
Опис: The work program (WP) of the academic discipline "Holistic Marketing" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents. Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Холістичний маркетинг» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56813
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
WP_Holistics_marketing_2021.pdfworking program1.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.