Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56790
Назва: Educational and methodological complex of marketing and research practice for an English-language project
Інші назви: Навчально-методичний комплекс маркетингово-дослідницької практики для англомовного проєкта
Автори: Sabirova, Indira
Sibruk, Viktor
Сабірова, Індіра
Сібрук, Віктор
Ключові слова: marketing
marketing activity
practice program
маркетинг
маркетингова діяльність
програма практики
Дата публікації: 2021
Видавництво: National Aviation University
Короткий огляд (реферат): The goal of marketing research practice is to consolidate and deepen theoretical knowledge and develop practical skills in economic academic disciplines, familiarization with the legislative and regulatory framework on the economic activity of enterprises, organization and implementation of marketing activities.
Метою маркетингово-дослідницької практики є закріплення і поглиблення теоретичних знань та розвиток практичних навичок з економічних навчальних дисциплін, ознайомлення із законодавчою та нормативною базою з питань економічної діяльності підприємств, організації і проведення маркетингової діяльності.
Опис: Graduates of higher education who study in the specialty 075 "Marketing", educational and professional program (hereinafter OPP) "Marketing", at the Department of Marketing study a wide range of disciplines aimed at training specialists in the organization of marketing activities as one of the functions of management and a method of promotion efficiency of production and provision of services. A specialist in this specialty is focused on deliberately influencing the market in order to realize the company's goals. Здобувачі вищої освіти, які навчаються за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо-професійна програма (далі ОПП) «Маркетинг», по кафедрі маркетингу вивчають широкий спектр дисциплін, спрямованих на підготовку фахівців з організації маркетингової діяльності, як однієї з функцій управління та методу підвищення ефективності виробництва та надання послуг. Фахівець за цією спеціальністю орієнтований на те, аби свідомо впливати на ринок з метою реалізації цілей підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56790
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
WP_Marketing research training_2022.pdfpractice program1.56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.