Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56607
Назва: Альтернативні соціальні медіа: локальний вимір
Інші назви: Alternative social media: the local dimension
Альтернативные социальные медиа: локальное измерение
Автори: Мельникова-Курганова, Олена Сергіївна
Melnykova-Kurhanova, Olena
Мельникова-Курганова, Елена Сергеевна
Ключові слова: альтернативні медіа
alternative media
альтернативные медиа
соціальні медіа
social media
социальные медиа
місцеві медіа
local media
местные медиа
постправда
post-truth
соціальні мережі
social networks
социальные сети
Дата публікації: 2021
Видавництво: Сумський державний університет
Бібліографічний опис: Мельникова-Курганова О. С. Альтернативні соціальні медіа: локальний вимір // Образ. – Сумський державний університет, 2021. – № 1 (35). – С. 133-141
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено локальний вимір альтернативних соціальних медіа за період 2017–2020 р. Об’єктом дослідження є альтернативні канали комунікації на прикладі Маріуполя. Метою дослідження є визначення характерних рис альтернативних медіа. Проблема монополізації та/або скорочення традиційних ЗМІ на місцевому рівні призводить до появи та популярності альтернативних платформ у соціальних медіа. У дослідженні систематизовано характерні риси, тематику альтернативного контенту та альтернативні канали комунікації. Анонімність, персоналізація публікацій, унікальність, локальність, інтерактивність, мультимедійність, стихійне поширення, сегментація аудиторії є важливими рисами альтернативних медіа.
The article examines the local dimension of alternative social media for the period of 2020. The object of the study is alternative communication channels in Mariupol. The study aims to determine the characteristics of alternative media and their types. The problem of monopolization and/or reduction of traditional media at the local level leads to the emergence and popularity of alternative platforms on social media. The study systematizes the characteristics, topics of alternative content and common alternative channels of communication. Anonymity, personalization of publications, uniqueness, locality, interactivity, multimedia, spontaneous distribution, segmentation of the audience are important features of alternative media.
В статье исследовано локальное измерение альтернативных социальных медиа за период 2017-2020 гг. Объектом исследования являются альтернативные каналы коммуникации на примере Мариуполя. Целью исследования есть определение характерных черт альтернативных медиа. Проблема монополизации и/или сокращения традиционных СМИ на местном уровне приводит к появлению и популярности альтернативных платформ в социальных медиа. В исследовании систематизированы характерные черты, тематика альтернативного контента и альтернативные каналы коммуникации. Анонимность, персонализация публикаций, уникальность, локальность, интерактивность, мультимедийность, стихийное распространение, сегментация аудитории являются важнейшими чертами альтернативных медиа.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56607
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2. мельникова-курганова.pdf789.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.