Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56607
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельникова-Курганова, Олена Сергіївна-
dc.contributor.authorMelnykova-Kurhanova, Olena-
dc.contributor.authorМельникова-Курганова, Елена Сергеевна-
dc.date.accessioned2022-10-13T06:51:23Z-
dc.date.available2022-10-13T06:51:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМельникова-Курганова О. С. Альтернативні соціальні медіа: локальний вимір // Образ. – Сумський державний університет, 2021. – № 1 (35). – С. 133-141uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56607-
dc.description.abstractУ статті досліджено локальний вимір альтернативних соціальних медіа за період 2017–2020 р. Об’єктом дослідження є альтернативні канали комунікації на прикладі Маріуполя. Метою дослідження є визначення характерних рис альтернативних медіа. Проблема монополізації та/або скорочення традиційних ЗМІ на місцевому рівні призводить до появи та популярності альтернативних платформ у соціальних медіа. У дослідженні систематизовано характерні риси, тематику альтернативного контенту та альтернативні канали комунікації. Анонімність, персоналізація публікацій, унікальність, локальність, інтерактивність, мультимедійність, стихійне поширення, сегментація аудиторії є важливими рисами альтернативних медіа.uk_UA
dc.description.abstractThe article examines the local dimension of alternative social media for the period of 2020. The object of the study is alternative communication channels in Mariupol. The study aims to determine the characteristics of alternative media and their types. The problem of monopolization and/or reduction of traditional media at the local level leads to the emergence and popularity of alternative platforms on social media. The study systematizes the characteristics, topics of alternative content and common alternative channels of communication. Anonymity, personalization of publications, uniqueness, locality, interactivity, multimedia, spontaneous distribution, segmentation of the audience are important features of alternative media.uk_UA
dc.description.abstractВ статье исследовано локальное измерение альтернативных социальных медиа за период 2017-2020 гг. Объектом исследования являются альтернативные каналы коммуникации на примере Мариуполя. Целью исследования есть определение характерных черт альтернативных медиа. Проблема монополизации и/или сокращения традиционных СМИ на местном уровне приводит к появлению и популярности альтернативных платформ в социальных медиа. В исследовании систематизированы характерные черты, тематика альтернативного контента и альтернативные каналы коммуникации. Анонимность, персонализация публикаций, уникальность, локальность, интерактивность, мультимедийность, стихийное распространение, сегментация аудитории являются важнейшими чертами альтернативных медиа.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСумський державний університетuk_UA
dc.subjectальтернативні медіаuk_UA
dc.subjectalternative mediauk_UA
dc.subjectальтернативные медиаuk_UA
dc.subjectсоціальні медіаuk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.subjectсоциальные медиаuk_UA
dc.subjectмісцеві медіаuk_UA
dc.subjectlocal mediauk_UA
dc.subjectместные медиаuk_UA
dc.subjectпостправдаuk_UA
dc.subjectpost-truthuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectсоциальные сетиuk_UA
dc.titleАльтернативні соціальні медіа: локальний вимірuk_UA
dc.title.alternativeAlternative social media: the local dimensionuk_UA
dc.title.alternativeАльтернативные социальные медиа: локальное измерениеuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc007:070:316.77](477.62-2)uk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2. мельникова-курганова.pdf789.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.