Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56603
Назва: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Хеджування маркетингових ризиків"
Інші назви: Educational and methodological complex of discipline "Hedging marketing risks"
Автори: Жамойда, Олексій
Zhamoida, Oleksii
Ключові слова: хеджування
ризики
маркетинг
маркетингові ризики
електронний маркетинг
робоча програма
hedging
risks
marketing
marketing risks
electronic marketing
working program
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні інструментів адаптації маркетингової діяльності підприємств до специфічних умов сучасних турбулентних ринків. Метою навчальної дисципліни є формування компетентностей щодо формування у майбутніх фахівців системи теоретичних знань і набуття практичних навичок у галузі аналізу та ідентифікації маркетингових ризиків авіаційного підприємства, їх оцінки та мінімізації.
This educational discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the tools for adapting the marketing activities of enterprises to the specific conditions of modern turbulent markets. The purpose of the educational discipline is the formation of competences for the formation of a system of theoretical knowledge in future specialists and the acquisition of practical skills in the field of analysis and identification of marketing risks of an aviation enterprise, their assessment and minimization.
Опис: Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Хеджування маркетингових ризиків» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.
The work program (WP) of the academic discipline "Hedging marketing risks" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56603
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РП_Хеджування маркетингових ризиків_2021.pdfробоча програма840.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.