Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56489
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНовік, Ганна Володимирівна-
dc.contributor.authorNovik, Hanna-
dc.date.accessioned2022-10-04T07:42:13Z-
dc.date.available2022-10-04T07:42:13Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНовік Г.В. Формування обʼємно-планувальної структури закладу освіти з проектним методом навчання // Теорія та практика дизайну: зб. наук. праць / Технічна естетика. – К.: «Дія», 2014. – Вип.6. – С. 139-144uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56489-
dc.description1. Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ сторіччя). Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 3.11.1993 №896. К.: 1993. 2. Афанасьева Н.П. - Опыт проектирования и строительства новых типов школ за рубежом (обзор). М.: ЦНТИ по гражданскому строительству и архитектуре, 1974. – 57с. 3. Дячок О. М. Принципи формування архітектури шкіл з нетрадиційними методами навчання. – Київ: КНУБА, 2000 4. Полат Е.С. Метод проектов: история и теория вопроса // Школьные технологии. - 2006.-№6.-С.43-47.uk_UA
dc.description.abstractОхарактеризовані особливості взаємодії інтер`єрного середовища і навчально-виховного процесу у школі з проектним методом навчання, виокремлені особливості об`ємно-планувальної структури, функціональної організації, які рекомендується застосовувати в дизайні інтер`єру школи. Визначено, що на рівні об`ємно-планувальних рішень реалізація особливостей проектної методики передбачається у розширенні номенклатури навчальних та загально-шкільних приміщень; організації бібліотеки-медіатеки як смислового та композиційного центру будівлі, створення блоку майстерень як творчого осередку для жителів мікрорайону; організації кабінетів «артистичного навчання», забезпеченні виставкових площ для змінних експозицій результатів проектів.uk_UA
dc.description.abstractThe features of the interior environment and the interaction of the educational process in the school with the project method of teaching, highlighted particularly space-planning structure it is recommended to use in interior design school. It was determined that at the level of volume-planning decisions, the implementation of the features of the project methodology is envisaged in the expansion of the nomenclature of educational and general school premises; organizing a library-media library as a semantic and compositional center of the building, creating a block of workshops as a creative center for residents of the neighborhood; organization of offices of "artistic training", provision of exhibition spaces for variable expositions of project results.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectметод проектівuk_UA
dc.subjectдизайн інтер`єрівuk_UA
dc.subjectнавчально-виробничі майстерніuk_UA
dc.subjectреформування національної системи освітиuk_UA
dc.subjectкомпетентністна освітня парадигмаuk_UA
dc.subjectноменклатура приміщеньuk_UA
dc.subjectпланувальна структураuk_UA
dc.subjectкабінет артистичного навчанняuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjecteducational environmentuk_UA
dc.subjectproject methoduk_UA
dc.subjectinterior designuk_UA
dc.subjecteducational and production workshopsuk_UA
dc.subjectart study roomuk_UA
dc.titleФормування обʼємно-планувальної структури закладу освіти з проектним методом навчанняuk_UA
dc.title.alternativeFormation of the volume-planning structure of the educational institution with the project method of educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc72.012.8:72.054:371.314.6(045)uk_UA
dc.identifier.doi10.18372/2415-8151.6.10969-
Appears in Collections:Статті кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
!!_6_збірник_технічна естетика Новік.pdfСтаття у фаховому збірнику231.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.