Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56321
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСалогуб, Кирило Сергійович-
dc.date.accessioned2022-09-16T07:22:22Z-
dc.date.available2022-09-16T07:22:22Z-
dc.date.issued2022-06-26-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56321-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є маркетингова програма, а предметом – інтернет магазин Oscar Corporation. Метою випускної роботи є розробка маркетингової програми. Методи дослідження опис, аналіз, узагальнення, пояснення, класифікація. Методологічну основу дослідження склали сучасні методи, які застосовуються в економічній науці. Наукова новизна одержаних результатів полягає в необхідності оцінити напрямки рекламної підтримки представленого товару. Значущість виконаної роботи та висновки полягають в дослідженні слабких та сильних сторін діяльності підприємства, загроз та можливостей середовища. Рекомендації щодо використаних результатів: рекомендується розробити нові канали просування в мережі Instagram та оптимізувати наявні. Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів випускної роботи полягає в підвищенні ефективності проведення рекламної кампанії для можливості отримання більше ефективних результатів при незмінному бюджеті. Прогнозні припущення про розвиток об’єкту і предмету дослідження: зробити висновки, що ефективність проведеною рекламної кампанії виявилася вищою чим було заплановано, отже, проведена рекламна кампанія може рахуватися успішною.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectпоняттяuk_UA
dc.subjectсутністьuk_UA
dc.subjectособливостіuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleРозробка маркетингової програми інтернет-магазину «Oscar Corporation»uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Салогуб_дипломна_робота.pdfДипломна робота293.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.