Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56312
Title: Система маркетингу підприємства в умовах Інтернет-ринку
Authors: Гаращук, Ярослав Сергійович
Keywords: маркетинг
інтернет
ринок
стратегія
автосалон
прибуток
господарська діяльність
реклама
система маркетингу
забезпечення діяльності
дипломна робота
Issue Date: 26-Jun-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Об’єктом дослідження є процес формування інтернет-маркетингу як складова системи управління підприємством ТОВ «ВІДІ АвтоСіті Кільцева», а предметом – сукупність теоретико-методичних положень і практичних підходів до формування інтернет-маркетингу в системі управління підприємством. Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо удосконалення системи маркетингу підприємства в умовах Інтернет-ринку на прикладі ТОВ «ВІДІ АвтоСіті Кільцева». Методи дослідження структурно-логічний і семантичний аналіз, логічний метод, порівняльний і економічний аналіз, метод експертної та рейтингової оцінки; статистичні методи. Методологічну основу дослідження склали теоретичні положення науковців, практичні розробки, статистичний аналіз даних підприємства та реальні показники діяльності. Значущість виконаної роботи та висновки. Значення отриманих результатів визначається актуальністю мети і завдань дослідження, а також досягнутим рівнем розробленості досліджуваних проблем, науковою новизною, отриманої в результаті дослідження. Рекомендації щодо використаних результатів. Отримані науково методичні результати полягає доведені до конкретних рекомендацій і пропозицій, які будуть сприяти вдосконаленню системи інтернет-маркетингу підприємств будь-яких форм власності. Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи на підприємствах всіх форм власності у автомобільній сфері. Прогнозні припущення про розвиток об’єкту і предмету дослідження. З урахуванням можливої реалізації запропонованих заходів ТОВ «ВІДІ АвтоСіті Кільцева» з просування запропонованих послуг і товарів здатне підвищити свою комерційну діяльність, підняти авторитет компанії на ринку, а також зробити ім'я компанії більш впізнаваним, шляхом просування рекламної продукції на інтернет-ринку.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56312
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гаращук_дипломна_робота.pdfДипломна робота415.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.