Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56283
Назва: Визначення конкурентних позицій підприємства на ринку та можливостей щодо їх поліпшення
Автори: Самуненков, Євген Олекесійович
Ключові слова: конкурентоспроможність
конкурентні переваги
конкуренція
молокопереробне підприємство
конкурентна стратегія
маркетингова діяльність
маркетинг
дипломна робота
Дата публікації: 25-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження виступає ТОВ «Кременецьке молоко» та дослідження його конкурентних позицій на ринку, а предметом – теоретико методичні та практичні аспекти забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «Кременецьке молоко». Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємства, а також вивчення його можливостей та шляхів покращення конкурентних переваг у перспективному періоді. Методи дослідження: методи системно-структурного і порівняльного аналізуметод структурно-логічного аналізу та економіко-статистичний метод; графічні та табличні методи; структуризація та систематизація інформації. Наукова новизна отриманих результатів полягає в поглибленні існуючих теоретичних підходів та розробці практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Кременецьке молоко» в ринкових умовах. Рекомендації щодо використаних результатів: запропоновані та обґрунтовані у роботі рекомендації щодо покращення конкурентних позицій підприємства в сучасних умовах можуть використовуватись будь-яким молокопереробним підприємством України. Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи: отримані результати дослідження та сформульовані рекомендації дозволять вітчизняним підприємствам вдосконалити конкурентні переваги на ринку та розвивати свій імідж завдяки маркетинговим заходам.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56283
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Самуненков_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.