Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56281
Назва: Управління маркетинговою діяльністю при виході на новий ринок (на прикладі «VOVK»)
Автори: Пунько, Аліса Віталіївна
Ключові слова: управління маркетингом
комплексна система маркетингу
вихід на новий ринок
ризики виходу на новий ринок
побудова стратегії виходу на новий ринок
комплекс маркетингу
стратегічне планування
маркетинг
дипломна робота
Дата публікації: 25-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес управління маркетингом на підприємстві при виході на новий ринок, а предметом – діяльність та організація процесу виходу української компанії «VOVK» на новий закордонний ринок. Метою кваліфікаційної роботи є вивчення практичних та теоретичних аспектів управління маркетинговою діяльністю підприємства при виході на новий ринок. Методи дослідження: табличний, графічний, порівняння, а також системний підхід до визначення особливостей правління маркетинговою діяльністю компанії при виході на новий ринок. Методологічну основу дослідження склали роботи вітчизняних і зарубіжних вчених з питань управління маркетингом на підприємстві та процесу виходу на новий ринок. Наукова новизна одержаних результатів полягає у визначенні найбільш поширених бар’єрів при виході компаній на ринок Німеччини та обґрунтування алгоритму управління маркетинговою діяльністю компанії «VOVK» при виході на нього. Значущість кваліфікаційної роботи та висновків: в роботі сформульований стратегічний план розвитку підприємства на зарубіжних ринках, який базується на стратегії транснаціонального міжнародного маркетингу. Рекомендації щодо використання результатів: результати кваліфікаційної роботи можуть бути використані компанією «VOVK» для вдосконалення своєї діяльності на вітчизняному ринку та при організації процесу виходу на нові зарубіжні ринки. Сектор застосування: маркетингова та управлінська діяльність підприємства. Прогнозні припущення про розвиток об’єкту і предмету дослідження: удосконалення маркетингового інструментарію підприємства при виході на новий ринок, складання чіткого алгоритму для даного процесу дає можливість практичного випробовування визначеної методики на прикладі компанії «VOVK» та аналогічних компаній легкої промисловості і сектору пошиття одягу.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56281
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пунько_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.