Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56279
Назва: Розробка заходів щодо закріплення торгової марки у свідомості споживачів на ринку парфумерії та створення довгострокового іміджу підприємства
Автори: Пашковець, Марія Олександрівна
Ключові слова: брендинг
стратегія
імідж
механізм формування іміджу
удосконалення процесу брендингу
маркетинг
дипломна робота
Дата публікації: 25-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес дослідження діяльності підприємства ТОВ «БОМОНД ГРУПП», а предметом дослідження є теоретичні, методичні та прикладні аспекти закріплення торгової марки у свідомості споживачів та створення довгострокового іміджу підприємства ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Метою кваліфікаційної роботи є формування рекомендацій щодо закріплення торгової марки у свідомості споживачів та створення довгострокового іміджу підприємства ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Методи дослідження базуються на загальних економічних положеннях щодо сутності і принципів брендингу та управління іміджем підприємства. Методологічну основу дослідження склали наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених, в яких висвітлені фундаментальні положення брендингу. Наукова новизна одержаних результатів полягає в визначенні актуальним елементом для покращення іміджу підприємства SEO-оптимізацію соціальних мереж та сайту інтернет-магазину ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Значущість виконаної роботи та висновки є актуальною для покращення іміджу підприємства. Рекомендації щодо використаних результатів доцільно застосувати на підприємстві та вдосконалити імідж ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи – матеріали можна використати у косметичній сфері. Πрοгнοзні припущення про розвиток об’єкта і предмету дослідження – вдοскοнaлення іміджу підприємства ТОВ «БОМОНД ГРУПП» та закріплення торгової марки у свідомості споживачів.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56279
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пашковець_дипломна_робота.pdfДипломна робота4.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.