Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56262
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБровіна, Дар'я Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-09-12T16:42:18Z-
dc.date.available2022-09-12T16:42:18Z-
dc.date.issued2021-12-25-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56262-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процеси управління маркетинговою діяльністю компанії «Алнат», а предметом – методи і підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності компанії «Алнат». Метою кваліфікаційної роботи є розробка напрямків удосконалення маркетингової діяльності компанії «Алнат» та підвищення її конкурентоспроможності. Методи дослідження – економіко-статистичні та економіко математичні, табличний та графічний прийоми, системний та маркетинговий підхід, метод порівняння, експертних оцінок, PEST-аналіз, SWOT-аналіз, Метод БКГ, Мак-Кінсі Дженерал Електрик, логічного узагальнення та інші. Теоретичною та методологічною основою досліджень є фундаментальні положення логістики, стратегічного маркетингового планування, конкурентоспроможності підприємства, маркетингових досліджень, а також праці провідних українських та зарубіжних вчених з проблем теорії та практики маркетингу. Наукова новизна результатів даного дослідження полягає в наступному: дістало подальшого розвитку: дослідження теоретичних і практичних аспектів взаємодії маркетингового та логістичного напрямів діяльності підприємства; 5 уточнено: систему управління маркетинговою діяльністю, що відрізняється від існуючих розкриттям змісту взаємозв’язку окремих функцій забезпечення управління маркетинговою діяльністю; мету, а також комплексність як сукупність елементів, взаємозв’язок яких забезпечений цілеспрямованою дією суб’єкта на об’єкт, яка організована з метою надання підсистемі управління маркетинговою діяльністю бажаного стану; удосконалено: процес ефективної маркетингової конкурентної стратегії компанії «Алнат», яка відрізняється від існуючих оцінюванням привабливості стратегічної зони господарювання для визначення узгодженості експертів в розрізі кожної групи товарів; стратегію виходу компанії «Алнат» в лідери ринку, яка відрізняється від існуючих врахуванням логістичного підходу при виборі стратегії. Значущість кваліфікаційної роботи набули: ефективна маркетингова стратегія компанії «Алнат»; методика оцінювання привабливості стратегічної зони господарювання; програма досягнення компанією «Алнат» конкурентоспроможних позицій. Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що основні положення кваліфікаційної роботи можуть бути використані при формуванні й реалізації маркетингової діяльності вітчизняних суб’єктів господарювання з метою забезпечення власної конкурентоспроможності. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані в діяльності підприємства при організації та плануванні маркетингової діяльності та стратегічного розвитку, а також в навчальному процесі закладів вищої освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.subjectлогістичне середовищеuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі логістичного підходу (на прикладі компанії «Алнат»)uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бровіна_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.