Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56254
Назва: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Управління інноваційними маркетинговими проектами на зовнішніх ринках"
Інші назви: Educational and methodological complex of discipline "Management of innovative marketing projects in foreign markets"
Автори: Шевченко, Анна Валеріївна
Ключові слова: зовнішній ринок
маркетинг
робоча програма
foreign market
marketing
working program
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця з питань управління інноваційними маркетинговими проектами та умовами їх реалізації на зовнішніх ринках. Метою викладання дисципліни є формування компетентностей щодо теоретичного пізнання та методичних основ, принципів, завдань та функцій управління інноваційними розвитком підприємства, оцінки маркетингових проектів та специфіки управління ризиками при реалізації їх на зовнішніх ринках.
This educational discipline is a theoretical and practical basis a set of knowledge and skills that form the profile of a management specialist innovative marketing projects and conditions for their implementation in foreign markets. The purpose of teaching the discipline is the formation of theoretical competences knowledge and methodical foundations, principles, tasks and functions of innovative management development of the enterprise, assessment of marketing projects and specifics of management risks when implementing them on foreign markets.
Опис: Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Оцінка маркетингових інновацій і ризиків» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів. Work program (WP) of the educational discipline "Evaluation of marketing innovations and risks" was developed on the basis of "Methodical recommendations for the development and design of the working program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by order of the rector dated April 29, 2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56254
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РП_Управління інноваційними маркетинговими проектами.pdfробоча програма298.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.