Tеоретичні засади ціноутворення та побудови тарифів на транспорті

Abstract

Узагальнено та обґрунтувано теоретичні засади сутності ціноутворення, її складових та побудови тарифів на різних видах транспорту. Зроблено групування функцій ціни за напрямами і механізмами господарського управління. З’ясовано, що реалізувати всі функції неможливо внаслідок суперечливості цілей і завдань еквівалентного розподілу цінностей створених продуктів, тому в ринковій економіці ціни звільнені від низки функцій і використовуються в основному як ринкові регулятори і стимулятори.
The theoretical bases of the essence of pricing, its components and construction of tariffs on different types of transport are generalized and substantiated. The grouping of price functions by directions and mechanisms of economic management is made. It was found that it is not possible to implement all the functions due to the contradictory goals and objectives of the equivalent distribution of values of the created products. Therefore, in a market economy, prices are exempt from a number of functions and are used mainly as market regulators and stimulants.

Description

Keywords

ціна, ціноутворення, тариф, транспортний тариф, собівартість, транспортна послуга, price, tarif, transport tariff, prime cost, transport service, pricing

Citation

Соловйова О.О., Герасименко І.М., Висоцька І.І., Пронь С.В. Теоретичні засади ціноутворення та побудови тарифів на транспорті /І.І. Висоцька, С.В. Пронь, О.О. Соловйова, І.М. Герасименко // Державний університет інфраструктури та технологій. – Київ, 2021. - С. 6-18