Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55902
Назва: | Естетизація макросередовища сучасних аеропортів |
Автори: | Агєєва Галина Миколаївна Агеева Галина Николаевна Agieieva Galyna |
Ключові слова: | аеропорт містобудування макросередовище висотні об’єкти медійні домінанти аеродромно-диспетчерські вежі |
Дата публікації: | 1-жов-2019 |
Видавництво: | Полтавський національний технічний університет імени Юрія Кондратюка |
Бібліографічний опис: | Агєєва Г. М. Естетизація макросередовища сучасних аеропортів / Г. М. Агєєва // Архітектура: естетика + екологія + економіка: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції = Architecture: Aesthetic + Ecology + Economics : ІV International Scientific Practical Conference Proceedings. - Полтава: ПолтНТУ, 2019. - С.6. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні аеропорти – це не тільки складні за функціями підприємства транспортної інфраструктури, але й складові урбанізованих територій. Враховуючи світові тенденції будівництва та реконструкції аеропортів, які набувають ознак міста, змінюються й підходи до оцінки впливу архітектури забудови на містобудівну ситуацію та макросередовище, що її оточує. Об’єктом проведеного дослідження є будівлі спеціального призначення, а саме аеродромно-диспетчерські вежі (АДВ), просторове рішення та висота яких можуть значно змінювати історико-культурні ландшафти, панорами міст та міських ансамблів. Візуальна значимість архітектури останніх досягається використанням сталевих просторових конструктивних систем з акцентуванням об’ємів основного технологічного призначення – диспетчерських залів, розташованих на значній висоті. Активно використовуються окремі культурно-історичні символи та складові природних ландшафтів, стильові контрасти меж будівлею (будівлями) АДВ та забудовою, тощо. За допомогою засобів світлового дизайну створюються своєрідні світлові орієнтири (маяки) для переміщення пасажирів, працівників та відвідувачів на території аеропортів та за їх межами в темний час та за недостатньою відимістю в світлий час. Поширюється практика використання будівель АДВ для рекламно-комерційного супроводу функціонування аеропортів. На них з’являються елементи статичної та динамічної реклами, інформаційні повідомлення; вони стають учасниками різноманітних світломузичних шоу та ін. Для виключення негативного впливу на основні технологічні процеси використовують окремі ділянки фасадів, наприклад, стилобат та середні (технічні) поверхи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55902 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій кафедри інфраструктури авіаційного транспорту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
AG-2019-all-materials-6.pdf | тези доповіді | 397.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.