Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55856
Назва: Аналіз викладання фізичної культури у дистанційному форматі - взаємодоповнення теорії та практики
Автори: Вржесневська, О.І.
Кузнєцова, Л.Б.
Осіпова, М.С.
Ключові слова: епідеміологічні обмеження
військова агресія
дистанційна форма навчання
урахування відмінностей
відповідна специфіка
ключові аспекти
Дата публікації: 16-чер-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет, 2022
Бібліографічний опис: Вржесневська О.І. Аналіз викладання фізичної культури у дистанційному форматі - взаємодоповнення теорії та практики / Вржесневська О.І., Кузнєцова Л.Б., Осіпова М.С. // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: Матеріали XVII Міжнародної науково-методичної конференції. За заг. ред. І.І. Вржесневського. - К.: НАУ, 2022. - С. 28 - 29.
Короткий огляд (реферат): У загальному освітньому процесі, в умовах спочатку епідеміологічних обмежень, а надалі військової агресії, пріоритетів набуває дистанційна форма навчання. Методологія навчання за цією формою, звісно, ще не має чітко визначених дефініцій та науково обґрунтованого алгоритму Загалом робота он- лайн доволі часто проводиться без урахування відмінностей між теоретичними, семінарськими, практичними або контрольними заняттями. Звісно проведення кожного з цих занять має відповідну специфіку, яка тільки поглиблюється у дистанційному форматі. Відповідно до специфіки викладання фізичної культури у школі ми концентруємо увагу нашого дослідження саме на практичні заняття. Але повна відсутність теоретичного матеріалу суттєво знижає ефективність викладання нашої дисципліни. Треба зауважити, що сама по собі організація якісних практичних занять з фізичного виховання (саме у цьому форматі), з адекватним обсягом фізичних зусиль та навантажень, це досить складне завдання. Тож перед нами постало завдання збалансовано поєднати теорію і практику у навчальному процесі. Оптимальне вирішення цього завдання потребує визначення ключових аспектів даного педагогічного конструкту, аналізу та синтезу напрацьованого практичного досвіду та відповідного системного підходу, у контексті специфіки нашої дисципліни. З урахуванням зазначеної проблематики і представлена наша робота.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55856
Розташовується у зібраннях:XVII Міжнародна науково-методична конференція Фізичне виховання у контексті сучасної освіти (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.