Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55773
Назва: Архетипи сприйняття кольору в мультимедіа
Автори: Ращик, Софія Едуардівна
Ключові слова: закон попереднього досвіду
архетипи мультимедійного представлення
сприйняття кольорів
мультимедійна інформація
колірна гама
вплив на емоції
колірні асоціації
Дата публікації: 29-чер-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Ращик С.Е. Архетипи сприйняття кольору в мультимедіа // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 2 листопада 2021 р.– К.: НАУ, 2022 – С.102-103.
Короткий огляд (реферат): Проаналізований вплив на зорове та психологічне сприйняття людиною кольорової палітри, асоціацій та реакцій людини на той чи інший колір для мультимедійного представлення інформації. Обґрунтовано колірну гаму мультимедійного представлення інформації, що виконує одразу декілька задач: підкреслює індивідуальні риси мультимедійного представлення інформації, допомагає створити візуальну відмінність мультимедійного представлення інформації від конкурентів, забезпечує гармонійне сприйняття мультимедійного представлення інформації та передачу контексту.
Опис: 1. Урванцев Л.П. Психологія сприйняття кольору. Метод. посібник. - Ярославль, 1981. 2. Базіма Б.А., Густяков Н.А. Про колірний вибір як індикатор емоційних станів у процесі вирішення малих творчих завдань. //Вісник ХДУ. Харків, 1988. N 320. с. 22-25.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55773
Розташовується у зібраннях:ХІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 2 листопада 2021 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ММТ Ращик С. 2021.pdfТези доповіді229.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.