Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55655
Название: Preliminary design of the long-range passenger aircraft with 240 passengers capacity
Другие названия: Аванпроєкт дальньоньомагістрального пасажирського літака місткістю 240 пасажирів
Авторы: Zuyang, Wang
Цзуян, Ван
Ключевые слова: passenger aircraft
preliminary design
center of gravity calculation
passenger cabin layout
strength calculation
stress-strain analysis
пасижарський літак
аваніпроект літака
центрування літака
компанування пасажирської кабіни
розрахунок на міцність
аналіз напружено деформованого стану
дипломна робота
Дата публикации: июн-2022
Издательство: National Aviation University
Библиографическое описание: Zuyang W. Preliminary design of the long-range passenger aircraft with 240 passengers capacity. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2022. - 58 p.
Краткий осмотр (реферат): The civil aviation airliner designed in this article is a passenger aircraft capable of carrying 240 passengers and their luggage to complete medium-distance flight (11,000km). According to the relevant formulas and the selected initial data, the overall dimensions of the aircraft, such as fuselage length, fuselage diameter, cabin height, etc., are used to complete the layout design of the kitchen and bathroom and the arrangement of seats in the cabin. After that, with the basement of the mass fraction of each component and the maximum take-off weight of the aircraft, the calculation of the weight of each component is completed, as well as the corresponding center of gravity position calculation, and the weight moment of each component is calculated. Then, according to the size of the aircraft wing, a three-dimensional digital model of the wing is established in CATIA, and the material used in the commonly used aircraft wing is used as the material used in the wing in this article, and then the analysis module included in the CATIA software is used to consider the stress distribution of the wing under ideal conditions to ensure that the stress on the wing is within the yield strength range of the selected material.
Авіалайнер цивільної авіації, розроблений у цій роботі, є пасажирським літаком, здатним перевозити 240 пасажирів та їх багаж для виконання польоту на велику відстань (11 000 км). За відповідними формулами та вибраними вихідними даними габаритні розміри літака, такі як довжина фюзеляжу, діаметр фюзеляжу, висота кабіни тощо, використовуються для завершення планування кухні та санвузла та розташування сидінь у кабіни. Після цього з визначенням масової частки кожного компонента та максимальної злітної маси літака завершується розрахунок ваги кожного компонента, а також розрахунок відповідного положення центру ваги та вагового моменту кожного компонента. Потім, відповідно до розміру крила літака, в CATIA встановлюється тривимірна цифрова модель крила, а матеріал, що використовується в крилі літака, який зазвичай використовується, використовується як матеріал, що використовується в крилі в цієї роботи, а потім модуль аналізу, включений до програмного забезпечення CATIA, використовується для розгляду розподілу напружень крила в ідеальних умовах, щоб переконатися, що напруга на крилі знаходиться в межах межі текучості вибраного матеріалу.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Краснопольський Володимир Сергійович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55655
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ASF_2022_134_WangZuyang.pdfBachalor Thesis2.57 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.