Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55655
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZuyang, Wang-
dc.contributor.authorЦзуян, Ван-
dc.date.accessioned2022-06-29T07:03:25Z-
dc.date.available2022-06-29T07:03:25Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationZuyang W. Preliminary design of the long-range passenger aircraft with 240 passengers capacity. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2022. - 58 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55655-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Краснопольський Володимир Сергійовичuk_UA
dc.description.abstractThe civil aviation airliner designed in this article is a passenger aircraft capable of carrying 240 passengers and their luggage to complete medium-distance flight (11,000km). According to the relevant formulas and the selected initial data, the overall dimensions of the aircraft, such as fuselage length, fuselage diameter, cabin height, etc., are used to complete the layout design of the kitchen and bathroom and the arrangement of seats in the cabin. After that, with the basement of the mass fraction of each component and the maximum take-off weight of the aircraft, the calculation of the weight of each component is completed, as well as the corresponding center of gravity position calculation, and the weight moment of each component is calculated. Then, according to the size of the aircraft wing, a three-dimensional digital model of the wing is established in CATIA, and the material used in the commonly used aircraft wing is used as the material used in the wing in this article, and then the analysis module included in the CATIA software is used to consider the stress distribution of the wing under ideal conditions to ensure that the stress on the wing is within the yield strength range of the selected material.uk_UA
dc.description.abstractАвіалайнер цивільної авіації, розроблений у цій роботі, є пасажирським літаком, здатним перевозити 240 пасажирів та їх багаж для виконання польоту на велику відстань (11 000 км). За відповідними формулами та вибраними вихідними даними габаритні розміри літака, такі як довжина фюзеляжу, діаметр фюзеляжу, висота кабіни тощо, використовуються для завершення планування кухні та санвузла та розташування сидінь у кабіни. Після цього з визначенням масової частки кожного компонента та максимальної злітної маси літака завершується розрахунок ваги кожного компонента, а також розрахунок відповідного положення центру ваги та вагового моменту кожного компонента. Потім, відповідно до розміру крила літака, в CATIA встановлюється тривимірна цифрова модель крила, а матеріал, що використовується в крилі літака, який зазвичай використовується, використовується як матеріал, що використовується в крилі в цієї роботи, а потім модуль аналізу, включений до програмного забезпечення CATIA, використовується для розгляду розподілу напружень крила в ідеальних умовах, щоб переконатися, що напруга на крилі знаходиться в межах межі текучості вибраного матеріалу.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectpassenger aircraftuk_UA
dc.subjectpreliminary designuk_UA
dc.subjectcenter of gravity calculationuk_UA
dc.subjectpassenger cabin layoutuk_UA
dc.subjectstrength calculationuk_UA
dc.subjectstress-strain analysisuk_UA
dc.subjectпасижарський літакuk_UA
dc.subjectаваніпроект літакаuk_UA
dc.subjectцентрування літакаuk_UA
dc.subjectкомпанування пасажирської кабіниuk_UA
dc.subjectрозрахунок на міцністьuk_UA
dc.subjectаналіз напружено деформованого стануuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titlePreliminary design of the long-range passenger aircraft with 240 passengers capacityuk_UA
dc.title.alternativeАванпроєкт дальньоньомагістрального пасажирського літака місткістю 240 пасажирівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2022_134_WangZuyang.pdfBachalor Thesis2.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.