Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55573
Название: Створення та просування фешн-подкастів "Van Vogue"
Авторы: Кінащук, Вікторія Олександрівна
Ключевые слова: кваліфікаційна робота
комунікаційні технології
реклама
цільова аудиторія
подкасти
тренди
Дата публикации: 2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Кінащук В.О. Створення та просування фешн-подкастів "Van Vogue". - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 54с.
Краткий осмотр (реферат): В інтернет-маркетингу подкастинг використовується як інструмент збільшення охоплення цільової аудиторії, і навіть формування її лояльного ставлення до бренду чи продукту. За своїми характеристиками, подкастинг, власне кажучи, є сполученням переваг радіо, інтернету та телебачення, і з перспективою зростання подкастинг буде мати неабиякий вплив на суспільство.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи старший викладач кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Куцан Олена Іванівна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55573
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Диплом Кінащук. В.О.pdfДиплом3.66 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.