Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55573
Title: Створення та просування фешн-подкастів "Van Vogue"
Authors: Кінащук, Вікторія Олександрівна
Keywords: кваліфікаційна робота
комунікаційні технології
реклама
цільова аудиторія
подкасти
тренди
Issue Date: 2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Кінащук В.О. Створення та просування фешн-подкастів "Van Vogue". - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 54с.
Abstract: В інтернет-маркетингу подкастинг використовується як інструмент збільшення охоплення цільової аудиторії, і навіть формування її лояльного ставлення до бренду чи продукту. За своїми характеристиками, подкастинг, власне кажучи, є сполученням переваг радіо, інтернету та телебачення, і з перспективою зростання подкастинг буде мати неабиякий вплив на суспільство.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи старший викладач кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Куцан Олена Іванівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55573
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Кінащук. В.О.pdfДиплом3.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.