Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55571
Назва: Стратегія просування екокультури в інстарам
Автори: Кириленко, Анастасія Ігорівна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
соціальні мережі
реклама
екокультура
просування
цільова аудиторія
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Кириленко А. І. Стратегія просування екокультури в інстарам. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 57с.
Короткий огляд (реферат): Питання просування в мережі Інтернет є певною мірою розглянутим, але соціальні мережі – це інтернет-ресурс з такими можливостями, що не до кінця вивчені й розкриті. Традиційні канали комунікації та звичні способи реклами останнім часом втрачають свою ефективність. Відмінною особливістю сучасних комунікаційних технологій є зміна ролі й місця окремого індивіда в соціальній взаємодії. Центрами комунікації все більше стають користувачі та створюваний ними контент. Зростання використання соціальних мереж є світовим феноменом, незважаючи на геополітичні та культурні особливості різних країн і ступінь поширення Інтернету в них
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи доктор історичних наук, професор кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Кравченко Володимир Іванович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55571
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Кириленко А. І.pdfДиплом3.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.