Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55571
Название: Стратегія просування екокультури в інстарам
Авторы: Кириленко, Анастасія Ігорівна
Ключевые слова: кваліфікаційна робота
соціальні мережі
реклама
екокультура
просування
цільова аудиторія
Дата публикации: 2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Кириленко А. І. Стратегія просування екокультури в інстарам. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 57с.
Краткий осмотр (реферат): Питання просування в мережі Інтернет є певною мірою розглянутим, але соціальні мережі – це інтернет-ресурс з такими можливостями, що не до кінця вивчені й розкриті. Традиційні канали комунікації та звичні способи реклами останнім часом втрачають свою ефективність. Відмінною особливістю сучасних комунікаційних технологій є зміна ролі й місця окремого індивіда в соціальній взаємодії. Центрами комунікації все більше стають користувачі та створюваний ними контент. Зростання використання соціальних мереж є світовим феноменом, незважаючи на геополітичні та культурні особливості різних країн і ступінь поширення Інтернету в них
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи доктор історичних наук, професор кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Кравченко Володимир Іванович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55571
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Диплом Кириленко А. І.pdfДиплом3.26 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.