Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55569
Title: Розробка антикризової стратегії для бренду «Fort Aventura» у соціальній мережі інстаграм
Authors: Івановська, Поліна Андріївна
Keywords: кваліфікаційна робота
антикризовий менеджмент
стратегія
соціальні мережі
інстаграм
бренд
Issue Date: 2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Івановська П.А. Розробка антикризової стратегії для бренду «Fort Aventura» у соціальній мережі інстаграм. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 50с.
Abstract: Через зростання кількості випадків кризових ситуацій під час просування брендів у соціальних мережах, які зумовлені активною появою неочікуваних зовнішніх факторів, таких як пандемія та війна, робота так само є актуальною. Представникам компаній, які використовують онлайн платформи для розкрутки власного бренду, також необхідно розуміти особливості вищезазначеного методу просування. Актуальність роботи також зумовлена важливістю розуміння власниками компаній особливостей впливу кризових ситуацій на розвиток бренду, їх вчасне виявлення та правильне врегулювання, задля запобігання шкоди для бренду та виокремлення позитивного впливу.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат філософських наук, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Маєвська Марина Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55569
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Івановська П. А.pdfДиплом1.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.