Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55562
Title: Розробка бренд-іміджу для українського бізнес-центру
Authors: Віленська, Наталія Валентинівна
Keywords: дипломна робота
цільова аудиторія
брендинг
імідж
соціальні комунікації
просування
Issue Date: Jun-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Віленська Н. В. Розробка бренд-іміджу для українського бізнес-центру. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 45с.
Abstract: У сучасних умовах підвищеної конкуренції, зміни на ринку комерційної нерухомості та активному розвитку відносин зі споживачами, концепція брендингу стала невіддільною частиною для формування стабільної позиції компанії та впізнаваності поміж споживачів. Бренд-імідж, як частина процесу брендингу, виконує вагомі функції на ринку комерційної нерухомості. На базовому рівні – це функція маркера послуг, які надає компанія. Яскравий бренд-імідж стає тією перевагою, яка допомагає виділятись поміж конкурентів та завоювати лояльність споживачів та клієнтів.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат історичних наук, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Кулинич Олександра Іванівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55562
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Віленська Н.В..pdfДиплом Віленська Н. В.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.