Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55541
Title: | Особливості агресивності та ворожості підлітків, що захоплюються онлайн-іграми |
Authors: | Капніна, Ангеліна Віталіївна |
Keywords: | дипломна робота агресивність ворожість підлітковий вік онлайн-ігри комп`ютерна залежність |
Issue Date: | Feb-2022 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Abstract: | Дипломна робота присвячена теоретичному огляду та емпіричному дослідженню проблеми агресивності і ворожості підлітків, що захоплюються онлайн-іграми. тестування: Емпіричне дослідження проведено на вибірці 40 підлітків з використанням методу скринінгової діагностики комп’ютерної залежності (Л. Н. Юр’єва, Т. Ю. Больбот), опитувальника рівня агресивності Басса-Дарки; методика «Особистісна агресивність і конфліктність» Є.П. Ільїна, П.А. Ковальова. Встановлено значимі відмінності в рівні агресії у підлітків з експериментальної та контрольної груп. В групі підлітків, що захоплюються онлайн іграми, значимо вищі показники фізичної та вербальної агресії, роздратованості, підозрілості, також у залежних підлітків переважає запальність та загальний показник негативної агресії |
Description: | Дипломна робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Дипломна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 "Соціальні та поведінкові науки", спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Психологія». Керівник проекту: кандидат психологічних наук, доцент Вашека Тетяна Володимирівна |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55541 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Капніна А.В..pdf | Дипломна робота з пояснювальною запискою | 738.11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.