Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55512
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скрипка, Олексій Віталійович | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-27T06:57:11Z | - |
dc.date.available | 2022-06-27T06:57:11Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Скрипка О.В. Соціальні мережі як чинник розвитку уваги підлітків. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 38 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55512 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: старший викладач Патруль Марія Вікторівна | uk_UA |
dc.description.abstract | У дипломній роботі розкрито вплив соціальних мереж на розвиток уваги в підлітковому віці. Зараз ми живемо в 21 столітті, у столітті інновацій, гаджетів та інтернету і не дивно, що люди занурились у соцмережі. Зокрема це стосується саме підлітків, більша частина їхнього життя знаходиться саме у соціальних мережах. Підлітковий вік є періодом значних змін у житті дитини. У цьому віці формується зрілість, та психологічний стан, також такі явища як пам’ять, увага, псих. стабільність, тощо. Насамперед соцмережі впливають саме на їхню увагу. У низці досліджень встановлено, що користування соціальною мережею здатне здійснювати різноплановий та суперечливий вплив в підлітковому віці. Відомо, що увага є спрямованістю психічної діяльності людини та її зосередженістю у певний момент на об'єкти або явища, які мають для людини певне значення при одночасному абстрагуванні від інших, в результаті чого вони відображаються повніше, чіткіше, глибше, ніж інші, на її розвиток впливає багато чинників, в тому числі й оточення дитини, а отже і соцмережі. В роботі підібрано діагностичний інструментарій для дослідження розвитку уваги та впливу соціальних мереж. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | увага | uk_UA |
dc.subject | соціальні мережі | uk_UA |
dc.subject | підлітковий вік | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | інтернет | uk_UA |
dc.subject | діджиталізація | uk_UA |
dc.subject | веб-сайт | uk_UA |
dc.subject | властивості уваги | uk_UA |
dc.title | Соціальні мережі як чинник розвитку уваги підлітків | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Скрипка.О._2022.pdf | дипломна робота | 689.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.