Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55512
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкрипка, Олексій Віталійович-
dc.date.accessioned2022-06-27T06:57:11Z-
dc.date.available2022-06-27T06:57:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСкрипка О.В. Соціальні мережі як чинник розвитку уваги підлітків. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 38 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55512-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: старший викладач Патруль Марія Вікторівнаuk_UA
dc.description.abstractУ дипломній роботі розкрито вплив соціальних мереж на розвиток уваги в підлітковому віці. Зараз ми живемо в 21 столітті, у столітті інновацій, гаджетів та інтернету і не дивно, що люди занурились у соцмережі. Зокрема це стосується саме підлітків, більша частина їхнього життя знаходиться саме у соціальних мережах. Підлітковий вік є періодом значних змін у житті дитини. У цьому віці формується зрілість, та психологічний стан, також такі явища як пам’ять, увага, псих. стабільність, тощо. Насамперед соцмережі впливають саме на їхню увагу. У низці досліджень встановлено, що користування соціальною мережею здатне здійснювати різноплановий та суперечливий вплив в підлітковому віці. Відомо, що увага є спрямованістю психічної діяльності людини та її зосередженістю у певний момент на об'єкти або явища, які мають для людини певне значення при одночасному абстрагуванні від інших, в результаті чого вони відображаються повніше, чіткіше, глибше, ніж інші, на її розвиток впливає багато чинників, в тому числі й оточення дитини, а отже і соцмережі. В роботі підібрано діагностичний інструментарій для дослідження розвитку уваги та впливу соціальних мереж.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectувагаuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectпідлітковий вікuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectвеб-сайтuk_UA
dc.subjectвластивості увагиuk_UA
dc.titleСоціальні мережі як чинник розвитку уваги підлітківuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Скрипка.О._2022.pdfдипломна робота689.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.