Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55464
Назва: Макет елементів фірмового стилю для ТОВ Софтком
Автори: Кіндріцька, Ліна Вадимівна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
бренд
фірмовий стиль
логотип
брендбук
колірна пвлітра
бакалавр
веб-носий
дипломна робота
Дата публікації: чер-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Кіндріцька Л.В. Макет елементів фірмового стилю для ТОВ «Софтком» - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. – 80 с.
Короткий огляд (реферат): Поліграфічна продукція, що розроблена якісно та з дотриманням усіх дизайнерських принципів, використовується у багатьох сферах людського життя. Не обминає вона і власників компаній та підприємців. Поліграфія допомагає красиво і правильно представити певну інформацію та донести її покупцям. Особливо важливою є поліграфічна продукція для компаній, що займаються реалізацією техніки. Ринок техніки та електроніки сьогодні є одним із найрентабельніших та найперспективніших напрямків ведення бізнесу, оскільки виробники поновлюють щороку свої товари та випускають новинки. Не дивлячись на різні глобальні проблеми у світі, наприклад, пандемічні роки в Україні, частка продажу техніки та електроніки зросла на 25% в порівнянні з роками без карантинних умов. Іншими словами, дестабілізація ринку не є характерною для цієї сфери і більшість компаній ведуть успішну діяльність. Тому і кількість фірм, що надають такі послуги є неймовірно великою. Навіть найбільші і найвідоміші обличчя гравців ринку намагаються відрізнятися і досягають це різними засобами. Щоб існувати і домінувати на ринку електроніки важливо посилювати рівень впізнаваності бренду, впроваджувати інновації в компанію, підвищувати клієнтську базу та збільшувати кількість каналів комунікації з покупцями. Одним із засобів досягнення цих потреб є створення фірмового стилю компанії та використання його елементів в іміджевих, ідентифікуючих та диференціюючих цілях. Тому актуальність теми полягає у необхідності створення сучасного фірмового стилю та його елементів для магазину техніки з метою зробити компанію гідним гравцем ринку техніки та електроніки та збільшити впізнаваність бренду серед споживачів. Чому фірмовий стиль так важливий у цій ситуації? Тому що люди сприймають компанію не лише по досвіду використання товару чи послуги, який вони придбали, але й по емоціям, які вони відчувають комунікуючи саме з компанією.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: к.пед.н., доцент кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55464
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2022_186_КіндріцькаЛВ_Кваліфікаційна_робота.pdfКваліфікаційна робота ОС Бакалавр5.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.