Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55464
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКіндріцька, Ліна Вадимівна-
dc.date.accessioned2022-06-23T13:03:32Z-
dc.date.available2022-06-23T13:03:32Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationКіндріцька Л.В. Макет елементів фірмового стилю для ТОВ «Софтком» - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. – 80 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55464-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: к.пед.н., доцент кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractПоліграфічна продукція, що розроблена якісно та з дотриманням усіх дизайнерських принципів, використовується у багатьох сферах людського життя. Не обминає вона і власників компаній та підприємців. Поліграфія допомагає красиво і правильно представити певну інформацію та донести її покупцям. Особливо важливою є поліграфічна продукція для компаній, що займаються реалізацією техніки. Ринок техніки та електроніки сьогодні є одним із найрентабельніших та найперспективніших напрямків ведення бізнесу, оскільки виробники поновлюють щороку свої товари та випускають новинки. Не дивлячись на різні глобальні проблеми у світі, наприклад, пандемічні роки в Україні, частка продажу техніки та електроніки зросла на 25% в порівнянні з роками без карантинних умов. Іншими словами, дестабілізація ринку не є характерною для цієї сфери і більшість компаній ведуть успішну діяльність. Тому і кількість фірм, що надають такі послуги є неймовірно великою. Навіть найбільші і найвідоміші обличчя гравців ринку намагаються відрізнятися і досягають це різними засобами. Щоб існувати і домінувати на ринку електроніки важливо посилювати рівень впізнаваності бренду, впроваджувати інновації в компанію, підвищувати клієнтську базу та збільшувати кількість каналів комунікації з покупцями. Одним із засобів досягнення цих потреб є створення фірмового стилю компанії та використання його елементів в іміджевих, ідентифікуючих та диференціюючих цілях. Тому актуальність теми полягає у необхідності створення сучасного фірмового стилю та його елементів для магазину техніки з метою зробити компанію гідним гравцем ринку техніки та електроніки та збільшити впізнаваність бренду серед споживачів. Чому фірмовий стиль так важливий у цій ситуації? Тому що люди сприймають компанію не лише по досвіду використання товару чи послуги, який вони придбали, але й по емоціям, які вони відчувають комунікуючи саме з компанією.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectфірмовий стильuk_UA
dc.subjectлоготипuk_UA
dc.subjectбрендбукuk_UA
dc.subjectколірна пвлітраuk_UA
dc.subjectбакалаврuk_UA
dc.subjectвеб-носийuk_UA
dc.subjectдипломна робота-
dc.titleМакет елементів фірмового стилю для ТОВ Софткомuk_UA
dc.typeLearning Objecten
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2022_186_КіндріцькаЛВ_Кваліфікаційна_робота.pdfКваліфікаційна робота ОС Бакалавр5.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.