Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55462
Назва: | Макет науково-методичного посібника із сенсорно-інтегративної терапії |
Автори: | Кобзаренко, Станіслав Євгенійович |
Ключові слова: | кваліфікаційна робота верстка посібник терапія продукція макет бакалавр верстка дипломна робота |
Дата публікації: | чер-2022 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Кобзаренко С.Є. Макет науково-методичного посібника із сенсорно-інтегративної терапії - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. – 64 с. |
Короткий огляд (реферат): | В умовах сьогодення у соціумі існує велика проблема, яка пов’язана з загостреним соціальним запитом споживачів, щодо підвищення культури споживання інформації з доступних медіаресурсів. Особливо дана проблема стосується закладів дошкільної, шкільної та психологічної освіти, де особлива увага приділяється отриманню інформації через такі види видань як: підручники, довідники, практикуми, навчально- методичні рекомендації та посібники, зокрема навчально- методичні. Згідно з Законом України «Про освіту», перебудова системи освіти потребує висунення нових вимог до працівників освіти, а саме необхідність розроблення нових видів, форм, методів та інструментів навчання, зокрема навчально-методичних посібників та їх активного застосування у своїй професійній діяльності [4]. Навчально-методичний посібник частково замінює повні підручники, несучи в собі потрібну інформацію за заданою тематикою та охоплюючи весь спектр потрібного матеріалу. Актуальності він набуває саме для викладачів та працівників освітніх центрів. Засоби донесення інформації за допомогою навчально-методичних посібників є невід’ємною складовою будь-якого процесу навчання чи терапії. Численні переваги навчально-методичних посібників містить в собі допомогу усім потребуючим людям удосконалювати навички розуміння прочитаного, ілюструвати або закріплювати навички чи концепцію, розрізняти інструкції та полегшити тривогу чи нудьгу шляхом подання інформації новим і захоплюючим способом. Відповідні методи навчання також залучають органи чуття людини, оскільки немає обмежень у тому, які засоби можна використовувати при ознайомленні з матеріалом. Навчально-методичні посібники виявляються чудовим доповненням, зокрема для працівників освітньої галузі, коли є необхідність у закріпленні певних навичок чи методик. Подаючи всю інформацію структуровано та лаконічно, здобувачі освіти мають змогу обирати раціональний для себе спосіб ознайомлення з потрібною інформацією. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: доктор педагогічних наук, професор кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Шевцов Андрій Гаррієвич |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55462 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пояснювальна_записка_ФМВ_2022_186_Кобзаренко С.Є..pdf | Кваліфікаційна робота ОС Бакалавр | 22.5 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.