Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55462
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКобзаренко, Станіслав Євгенійович-
dc.date.accessioned2022-06-23T12:52:16Z-
dc.date.available2022-06-23T12:52:16Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationКобзаренко С.Є. Макет науково-методичного посібника із сенсорно-інтегративної терапії - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. – 64 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55462-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: доктор педагогічних наук, професор кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Шевцов Андрій Гаррієвичuk_UA
dc.description.abstractВ умовах сьогодення у соціумі існує велика проблема, яка пов’язана з загостреним соціальним запитом споживачів, щодо підвищення культури споживання інформації з доступних медіаресурсів. Особливо дана проблема стосується закладів дошкільної, шкільної та психологічної освіти, де особлива увага приділяється отриманню інформації через такі види видань як: підручники, довідники, практикуми, навчально- методичні рекомендації та посібники, зокрема навчально- методичні. Згідно з Законом України «Про освіту», перебудова системи освіти потребує висунення нових вимог до працівників освіти, а саме необхідність розроблення нових видів, форм, методів та інструментів навчання, зокрема навчально-методичних посібників та їх активного застосування у своїй професійній діяльності [4]. Навчально-методичний посібник частково замінює повні підручники, несучи в собі потрібну інформацію за заданою тематикою та охоплюючи весь спектр потрібного матеріалу. Актуальності він набуває саме для викладачів та працівників освітніх центрів. Засоби донесення інформації за допомогою навчально-методичних посібників є невід’ємною складовою будь-якого процесу навчання чи терапії. Численні переваги навчально-методичних посібників містить в собі допомогу усім потребуючим людям удосконалювати навички розуміння прочитаного, ілюструвати або закріплювати навички чи концепцію, розрізняти інструкції та полегшити тривогу чи нудьгу шляхом подання інформації новим і захоплюючим способом. Відповідні методи навчання також залучають органи чуття людини, оскільки немає обмежень у тому, які засоби можна використовувати при ознайомленні з матеріалом. Навчально-методичні посібники виявляються чудовим доповненням, зокрема для працівників освітньої галузі, коли є необхідність у закріпленні певних навичок чи методик. Подаючи всю інформацію структуровано та лаконічно, здобувачі освіти мають змогу обирати раціональний для себе спосіб ознайомлення з потрібною інформацією.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectверсткаuk_UA
dc.subjectпосібникuk_UA
dc.subjectтерапіяuk_UA
dc.subjectпродукціяuk_UA
dc.subjectмакетuk_UA
dc.subjectбакалаврuk_UA
dc.subjectверсткаuk_UA
dc.subjectдипломна робота-
dc.titleМакет науково-методичного посібника із сенсорно-інтегративної терапіїuk_UA
dc.typeLearning Objecten
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пояснювальна_записка_ФМВ_2022_186_Кобзаренко С.Є..pdfКваліфікаційна робота ОС Бакалавр22.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.