Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55412
Title: Prediction of riveted joints limiting state using operational damage data of Boeing airplanes
Other Titles: Прогнозування граничного стану заклепкових з'єднань по експлуатаційним даним пошкодженості літаків Boeing
Authors: Savenok, Vladyslav
Савенок, Владислав Валерійович
Keywords: multi site damage
reliability
riveted joints
resource
fatigue strengh
pareto distribution
багатоосередкове пошкодження
заклепкове з’єднання
надійність
ресурс
втомна міцність
розподіл Парето
дипломна робота
Issue Date: Dec-2021
Publisher: National Aviation University
Citation: Savenok V. Prediction of riveted joints limiting state using operational damage data of Boeing airplanes. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - 89 p.
Abstract: This diploma work was devoted to the problem of multi site damage to riveted joints and the progress of fatigue damage in aircraft structure, taking into account the probabilistic model of multi site damage. The probability distribution of fatigue crack lengths and the corresponding mathematical model of resource prediction calculation and determination of reliability of rivet joints in case of multi site damage were used in the work. As a result, were performed the verification of the practical application of the mathematical model of probability distribution of fatigue crack lengths based on the collected parameters of maintenance damage data, analytical dependences for resource distribution function and determination of probability of boundary condition.
Дана дипломна робота була присвячена проблематиці багатоосередкового пошкодження заклепкових з’єднань авіаційних конструкцій та розвиток втомних пошкоджень в конструкції літака з оглядом на імовірнісну модель багатоосередкового пошкодження. В роботі було використано імовірнісний розподіл довжин втомних тріщин та відповідна математична модель розрахунку прогнозування ресурсу та визначення надійності заклепкових з’єднань при багатоосередковому пошкодженні. В результаті чого виконана перевірка практичного застосування математичної моделі імовірнісного розподілу довжин втомних тріщин на основі зібраних параметрів пошкодженості на базі тезнічного обслуговування та отримано аналітичні залежності для функції розподілу ресурсу, визначення імовірності настання граничного стану та імовірності безвідмовної роботи заклепкових з'єднань відповідно до реальних даних пошкодженості літаків Боїнг. Матеріали дипломної роботи магістра можуть бути використані в навчальному процесі та в практичній діяльності конструкторів спеціалізованих проектних установ.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Краснопольський Володимир Сергійович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55412
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2021_134_SavenokV.pdfMaster Thesis3.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.