Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55412
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSavenok, Vladyslav-
dc.contributor.authorСавенок, Владислав Валерійович-
dc.date.accessioned2022-06-22T13:24:14Z-
dc.date.available2022-06-22T13:24:14Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.citationSavenok V. Prediction of riveted joints limiting state using operational damage data of Boeing airplanes. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - 89 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55412-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Краснопольський Володимир Сергійовичuk_UA
dc.description.abstractThis diploma work was devoted to the problem of multi site damage to riveted joints and the progress of fatigue damage in aircraft structure, taking into account the probabilistic model of multi site damage. The probability distribution of fatigue crack lengths and the corresponding mathematical model of resource prediction calculation and determination of reliability of rivet joints in case of multi site damage were used in the work. As a result, were performed the verification of the practical application of the mathematical model of probability distribution of fatigue crack lengths based on the collected parameters of maintenance damage data, analytical dependences for resource distribution function and determination of probability of boundary condition.uk_UA
dc.description.abstractДана дипломна робота була присвячена проблематиці багатоосередкового пошкодження заклепкових з’єднань авіаційних конструкцій та розвиток втомних пошкоджень в конструкції літака з оглядом на імовірнісну модель багатоосередкового пошкодження. В роботі було використано імовірнісний розподіл довжин втомних тріщин та відповідна математична модель розрахунку прогнозування ресурсу та визначення надійності заклепкових з’єднань при багатоосередковому пошкодженні. В результаті чого виконана перевірка практичного застосування математичної моделі імовірнісного розподілу довжин втомних тріщин на основі зібраних параметрів пошкодженості на базі тезнічного обслуговування та отримано аналітичні залежності для функції розподілу ресурсу, визначення імовірності настання граничного стану та імовірності безвідмовної роботи заклепкових з'єднань відповідно до реальних даних пошкодженості літаків Боїнг. Матеріали дипломної роботи магістра можуть бути використані в навчальному процесі та в практичній діяльності конструкторів спеціалізованих проектних установ.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectmulti site damageuk_UA
dc.subjectreliabilityuk_UA
dc.subjectriveted jointsuk_UA
dc.subjectresourceuk_UA
dc.subjectfatigue strenghuk_UA
dc.subjectpareto distributionuk_UA
dc.subjectбагатоосередкове пошкодженняuk_UA
dc.subjectзаклепкове з’єднанняuk_UA
dc.subjectнадійністьuk_UA
dc.subjectресурсuk_UA
dc.subjectвтомна міцністьuk_UA
dc.subjectрозподіл Паретоuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titlePrediction of riveted joints limiting state using operational damage data of Boeing airplanesuk_UA
dc.title.alternativeПрогнозування граничного стану заклепкових з'єднань по експлуатаційним даним пошкодженості літаків Boeinguk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2021_134_SavenokV.pdfMaster Thesis3.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.